Projectinrichting op maat

Project Meubilair bestaat dit jaar maar liefst 50 jaar. Wij zijn al vanaf 1974 leverancier van kantoormeubelen en specialist op het gebied van kantoor-en projectinrichting. Sinds jaar en dag staan wij bekend onze betrouwbaarheid, fijne samenwerkingen, flexibiliteit en hoogwaardige kwaliteit van ons designmeubilair.

U kunt bij ons terecht voor kantoormeubilair zoals zit-sta bureaus, bureaustoelen, verlichting, akoestische oplossingen, vloeren, zitmeubilair, vergadertafels, thuiswerkplekken, (schuifdeur)kasten, monitorarmen, elektrificatie en accessoires.

Professioneel advies op maat

Door onze jarenlange ervaring kunnen wij als geen ander professioneel advies op maat geven. Wij vertalen uw ideeën en wensen naar een compleet ontwerp dat perfect aansluit op uw bedrijf. Of het nu gaat om een kantoor, onderwijsinstelling, thuiswerkplek, horecagelegenheid, niets is te gek voor ons en wij denken graag met u mee!

Voor ons staat het ontzorgen van de klant op nummer 1. Wij verzorgen het hele proces van ontwerp tot oplevering.

Duurzame en circulaire projectinrichting

Onze blik is gericht op een groene toekomst en maken o.a. gebruik van milieuvriendelijk meubilair. Hiermee proberen we de impact op het milieu te minimaliseren. Denk hierbij aan:

  • Nieuw duurzaam en circulair meubilair (Green Label)
  • Refurbished meubilair, herstellen en upgraden van uw bestaande meubilair
  • Gebruikt meubilair uit onze Ocazu collectie (Ocazu)
Stappenplan Projectinrichting Project Meubilair
  1. Aanvragen van informatie
    Het proces begint bij het aanvragen van informatie op basis van uw wensen en voorkeuren.
  2. Kennismaking
    We gaan in gesprek over het te realiseren ontwerp. Dit kan op bij u op locatie zijn of bij ons in Alphen aan den Rijn waar u meteen inspiratie kunt opdoen in onze vernieuwde showroom met meubilair van designmerken zoals Palmberg, Balma, Herman Miller, Muuto, De Vorm, Okamura, Aeris, Vepa en Zilenzio.
  3. Ontwerpfase
    Met het tekenprogramma Pcon maakt de projectadviseur een 3D- visualisatie. We houden rekening met een optimale indeling van de ruimte, akoestiek, stijl, materialen, kleuren, materialen, verlichting, vloeren, flexplekken en duurzaamheid.
  4. Ontwerp presenteren
    We presenteren het voorlopige ontwerp en bespreken het stappenplan.
  1. Definitieve ontwerp
    We maken het definitieve ontwerp en de officiële offerte wordt gemaakt. De inkoop en de planning gaan aan de slag om alles in goede banen te leiden. In overleg met u wordt er een planning gemaakt voor de oplevering.
  2. Oplevering
    Onze monteurs leveren, monteren en plaatsen het meubilair.  Indien nodig, geven wij uitleg over het meubilair.
  3. Afronden en nazorg
    Wij hopen dat het eindresultaat naar wens is. Het kan altijd voorkomen dat er nog wat zaken te bespreken zijn. Ons team staat voor u klaar om de laatste puntjes op de i te zetten.

Tijdens het project blijven we nauw in contact. Zo houden we de communicatie helder, houden we  overzicht en komen we samen tot prachtig eindresultaat!

Bent u van plan om binnenkort uw inrichting te veranderen?  Neem dan contact met ons op. We geven vrijblijvend informatie en advies. U bent natuurlijk ook van harte welkom in onze recent vernieuwde showroom in Alphen aan den Rijn.